Caracteristicile sistemului Inbound:
1. RealTime Raport
• posibilitatea de a asculta operatorii in timp real ( spy).
• posibilitatea de a inchide un apel a unui agent de catre supervisor (remote
control).
• posibilitatea de a deloga un agent .
• posibilitatea de a vizualiza timpul de conversatie a unui agent in timp real.
• posibilitatea de a vizualiza ora ultimului apel preluat al unui agent .
• posibilitatea de a vizualiza starea fiecarui agent in timp real .
(oncall,free,pauze)
• posibilitatea de a vizualiza serviciul pe care a fost sunat agentul in timp real .

2.Rapoarte generale
• posibilitatea de a extrage un raport de minute si secunde pentru fiecare
numar apelat ,cu filtru pe:
• agent,
• serviciu,
• numar etc, pentru o anumita perioada de timp.

3.Definirea setarilor
• posibilitatea de definire a serviciilor din interfata admin.
• posibilitatea administratorilor de a crea , edita ,sterge agenti.
• posibilitatea de a seta unui agent unul sau mai multe servicii , si stabilirea
prioritatilor intre agenti in cadrul unui serviciu.
• posibilitatea de a seta pentru un anumit numar inbound un serviciu .
• din interfata admin se poate seta serviciul pentru fiecare numar inbound .
• numerele inbound pot fi grupate dupa client.

 

Preturile pornesc de la 15 euro/operator/luna

200 euro taxa de instalare .