– managementul traficului VoIP- optimizam traficul VoIP catre destinatia dorita de dumneavoastra- va livram cea mai buna calitate la cele mai mici preturi.

– software  – fie ca vreti aplicatii pentru activitatea de outbound sau inbound noi va oferim cele mai bune solutii. Va dam posibilitatea sa alegeti intre aplicatii open source customizate pentru nevoile specifice dumneavoastra, sau dezvoltam la comanda orice fel de aplicatie care sa completeze flow-ul business-ului dumneavoastra.

– tehnologii  -fie ca aveti nevoie de automatic call distribution, fie ca este vorba de predictive dialling, noi avem solutia la indemana. Stim cat de important este timpul in cadrul unui call center, tocmai de aceeea venim in intimpinarea nevoilor dumneavoastra, oferindu-va cele mai noi tehnologii- ACD, IVR, TTS, predictive dialling, ASR etc.

– hardware  – acoperim toata gama de hardware necesar. Indiferent de ce aveti nevoie (servere, unitati centrale, monitoare, echipamente periferice, casti audio cu microfon etc) puteti conta pe noi. Avem incheiate parteneriate cu toate companiile de renume din domeniu, deci veti beneficia de cel mai bun raport pret-calitate.

-datacenter  -stim cat de importanta este siguranta datelor in cadrul afacerii dumneavoastra. Tocmai de aceea va punem la dispozitie servicii de colocare si hosting in datacenter-ul nostru.

– call center virtual-implementam un contact center virtual, gazduit in datacenter si avand asigurata funcionarea in regim 24/7 astfel incat clientilor nostri la ramane sa se ocupe doar de operarea acestui Call-Center, pentru optimizarea relatiei lor cu clientii si ceilalti parteneri, avand ca beneficiu direct optimizarea afacerii administrate. Un avantaj remarcabil este reprezentat de faptul ca agentii dvs. pot lucra de oriunde – acasa, sediu, locatii distante – fiind monitorizati permanent ca si cum s-ar afla langa dvs. Solutia poate include si o aplicatie CRM complet integrata sau, la solicitarea clientilor, integrarea customizata cu aplicatii existente.

– proiectare sistem  – daca vreti sa demarati o afacere de tip call center, dar nu aveti know how-ul necesar demararii proiectului, lasati specialistii nostri sa se ocupe de tot. De la proiectarea call centerului si pana la lansarea acestuia , ne ocupam de toate aspectele proiectului. La sfarsit dumneavoastra va puteti bucura de ceea ce noi numim, un call-center ” la cheie”.

– asistenta tehnica-va oferim servicii de asistenta tehnica la cel mai inalt nivel. Pentru orice problema, noi avem sigur un raspuns. Serviciul este asigurat 24/24 si este disponibil in 3 limbi: romana, engleza si italiana.